Cvicení :  Forum serveru ZHUBNEME.cz The fastest message board... ever.
Rady a napady na cvicení 
Intervalový trénink na spalování a supersérie spodní partie
Autor: Ela ()
Datum: 15. 02. 2003 20:30

EFEKTIVNĚJI PROTI TUKOVÝM BUŇKÁM? INTERVALOVÝM TRÉNINKEM !
Všichni zasvěcení asi vědí, jak cvičit, abyste spalovali tuk. Nízká intenzita a delší doba, alespoň 20 minut. Ne všichni však mají čas být v tělocvičně delší dobu a tak se tato argumentace stává důvodem, proc necvičit.
Nové výzkumy dávají červenou těmto výmluvám. A co víc, vyvracejí pravidlo cvičení o nízké intenzitě delší dobu.
Takže od začátku. Při cvičení spalujeme kalorie, spalujeme tuk. Pokud cvičíme
o vysoké intenzitě, spalujeme více kalorií, že ano? Navíc, při tomto typu tréninku spalujeme většinu tuku PO CVIČENÍ, ne během cvičení samotného. A to může být až o 140 % víc než při cvičení o nízké intenzitě během 1 hod. po cvičení. Navíc po vysoce intenzivním tréninku spalování tuku trvá až 48 hod., což znamená, že dva dny po cvičení stále spalujeme tuk. Problém je, že o vysoké intenzitě nemůžeme cvičit delší dobu. Řešením je INTERVALOVÝ TRÉNINK. Při něm se střídají bloky cvičení o vysoké intenzitě a cvičení o intenzitě nízké nebo s odpočinkem. Vysoká intenzita znamená 80 - 100 % maximální tepové frekvence. Příklad intervalového tréninku pro běžce :
jogging 30 sekund
sprint 30 sekund
a stále střídat. A stejně je to na stepperu, treadmillu, kole (užitečné pro spinning) atd. Intervalový trénink byste však neměli cvičit více než 3x týdně, protože může vést ke zraněním, být nudný a vést k únavě. Samozřejmě, že vaše tělo by vám mělo říct, jestli můžete cvičit častěji nebo trénink omezit na 1-2 dny v týdnu. Začněte pomalu, o nízké intenzitě a opatrně, pokud se cítíte dobře, můžete zvýšit zátěž nebo prodloužit intervaly, či cvičit častěji. Uvidíte, jak vaše tělo bude reagovat.

A ještě jsem našla:
SUPERSÉRIE PRO SPODNÍ PARTIE

1. - výpad pravou nohou vpřed - pohyb dolů a nahoru 8x
- stále výpad pravou, fázování na dvě doby dolů, na dvě doby nahoru 4x
- znovu dolů a nahoru 8x
- v tempu dole 8x
- stop, výdrž dole, pak pomalu nahoru

2. od levé totéž

3. výpad vzad a celou sérii znova od pravé a poté od levé

Tato supersérie je výborná na posilování celého spodku - čtyřhlavý sval stehenní, hodně pracují hýžďové svaly, zejména velký sval hýžďový, také zadní a vnitřní strana stehen. Kdo by měl málo, může výpady vpřed a vzad proložit stejnou sérií v plie. Dá se cvičit i se zátěží - 1,5 nebo 2 kg činky.

Nastavení: OdpovědětCitovat
Re: Intervalový trénink na spalování a supersérie spodní partie
Autor: Ren ()
Datum: 26. 02. 2003 23:24

ahoj.. mam problem.. nevim jak mam cvicit, abych shodila na bocich.. poradite mi?? dekuji

Nastavení: OdpovědětCitovat
Re: Intervalový trénink na spalování a supersérie spodní partie
Autor: petra ()
Datum: 25. 04. 2003 18:48

Trpím artrózou všech nosných kloubů a spodní části páteře. Mým problémem není nadváha, ale ochablé svalstvo dolních končetin a břicha (po porodu). Potřebovala bych trochu posílit a nevím jak na to. Děkuji

Nastavení: OdpovědětCitovat
Re: Intervalový trénink na spalování a supersérie spodní partie
Autor: Martin ()
Datum: 06. 04. 2004 14:09

cim dal vic mam pocit ze toto forum zaspalo o 10 let.
nesouhlasim s timto:
Navíc po vysoce intenzivním tréninku spalování tuku trvá až 48 hod.

Zajimalo by me jak se to zmerilo.

Nastavení: OdpovědětCitovat
Re: Intervalový trénink na spalování a supersérie spodní partie
Autor: Sigy ()
Datum: 25. 05. 2010 19:18

výborné jsou výpady, squáty, plié, zanožování...

Nastavení: OdpovědětCitovat


Promiňte, ale pouze registrovaní uživatelé smí přispívat do tohoto diskusního fóra.

Provozovatel serveru ZHUBNEME - diskuzni forum nenese zadnou odpovednost za zde uvedene prispevky, tyto jsou nezavislymi prispevky uzivatelu fora a nemusi byt vzdy v souladu se zamerenim serveru ZHUBNEME. Provozovatel si vyhrazuje pravo je v pripade nevhodnosti (urazky, sproste vyrazy, nepovolena reklama nebo texty v rozporu se zakonem) odstranit. Take inzeraty na prodej a nakup nezdravych produktu budou mazany, protoze jejich uzivani neni v souladu se zamerenim serveru ZHUBNEME. Informace, ktere jsou zverejnovany na serveru zhubneme.cz podlehaji autorskemu zakonu a jakekoliv dalsi sireni nebo publikovani casti nebo celku je bez predesleho pisemneho souhlasu provozovatele zakazano.

Zasady zpracovani osobnich udaju: GDPR



-----------REKLAMA-------------
This forum powered by Phorum.